top of page

Palautusehdot

Peruutusoikeus

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on tehtävä peruuttamisilmoitus ennen peruuttamisajan päättymistä (kuluttajansuojalaki 6:14). Peruutuksesta on ilmoitettava aina etukäteen mieluiten kirjallisesti sähköpostitse tai kirjeitse.

 

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen esimerkiksi palautuskuitilla, että tavara on palautettu määräajassa. Palauttaja maksaa palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Huomioi, että paketin hakematta jättäminen ei tarkoita kaupan peruuttamista.

Peruutuksesta ilmoittamisen jälkeen voit palauttaa tuotteet osoitteeseen:

JaSie

Töyrästie 5

96500 Rovaniemi

Puh. 040 754 4961

 

Palautusoikeus

 

Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttujansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilauksen vastaanottamispäivästä lukien. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet.

Huomioithan, että palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja jälleenmyyntikelpoisia. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehyitä.​ Palautettavassa tuotteessa tulee olla paikallaan kaikki tuotemerkinnät ja -laput.

 

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan 

 

  • Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)

  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)

  • Tilinumerosi 

 

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

 

Palautusosoite:

JaSie

Töyrästie 5

96500 Rovaniemi

Puh. 040 754 4961

Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen. Asiakas vastaa mahdollisesta tuotteen arvon alentumisesta. Jos tuotetta on käytetty, tai muutoin asiakkaan toimesta tuote tai tuotteen pakkaus on muuttunut jälleenmyyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tuotteesta koko sen arvolla. Tuote on palautettava alkuperäisessä tuotepakkauksessaan.

Rajoitukset palautusoikeudessa:

Sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu.

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi huulirasvat, huulipunat ja -kiillot sekä meikit.

 

Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Tuotteiden ja tuotepakkausten ympärille tulee laittaa pehmustetta.

JaSie ei ole vastuussa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta.

 

Tuotteiden vaihto

Tuotteillamme on 14 päivän vaihto-oikeus eli voit yhden kerran 14 päivän sisällä palauttaa käyttämättömät/avaamattomat ja myyntikelpoiset tuotteet. Lähetämme uudet tuotteet tilalle. Vaihdettaessa tuotteita uudet tuotteet postitetaan, kun vaihdettava tuote saapuu meille. Asiakas maksaa vaihdosta koituvat toimituskustannukset.

 

Takuu ja virhevastuu

 

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos lähetyksessä tullut tuote on eri kuin olet tilannut tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai se on kadonnut tai vahingoittunut tai tuotteita puuttuu, ilmoitathan siitä välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa meille sähköpostitse jaana@jasie.fi tai puhelimitse 040 754 4961, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.

Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Jos tilauksessa on vääriä tai viallisia tuotteita tai tuotteita puuttuu kokonaan, lähetämme korvaavat tuotteet ilman lisäkuluja sinulle. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. 

 

Reklamaatio

 

Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko kirjeenä tai sähköpostilla osoitteeseen

jaana@jasie.fi tai

 

JaSie

Töyrästie 5

96500 Rovaniemi

 

 

Kuljetusyhtiön edustajan pitää voida todeta vahinko mikäli lähetys on vahingoittunut kuljetuksessa - käytännössä vastaanottajan on kieltäydyttävä vastaanottamasta vahingoittunutta lähetystä tai vahingosta on otettava kuvatodiste. 

bottom of page