Toimitusehdot
Haluan Sinun olevan tyytyväinen meillä asiointiin. Mikäli tuotteen tai tilauksen kanssa ilmenee ongelmia, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme jaana@jasie.fi. Pyrimme parhaamme mukaan ratkomaan kaikki mahdolliset ongelmat molemmille osapuolille sopivalla tavalla, toimitusehtojen mahdollisista rajoituksista huolimatta.
1. Yleiset ehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.8.2020 alkaen.
JaSie pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtojaan yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ilmenevät jasie.fi kotisivuilla. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan ellei laissa ole toisin määrätty.
JaSie ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta olosuhteiden muutosta tai seikkaa, joka on JaSien vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota JaSie ei kohtuudella voi voittaa.
Toimittajan yhteystiedot
JaSie
Sähköposti: jaana@jasie.fi
Puhelin: 040 754 4961
Postiosoite: Töyrästie 5, 96500 ROVANIEMI
Y -tunnus 2464161-1
2. Asiakas
JaSie myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen.
Verkkokaupassa näkyvät toimitushinnat koskevat vain Manner-Suomea.
Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä mahdollisesti sähköpostiosoitteen.
3. Tuotteet, hinnasto ja maksutavat
Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä euroissa. Hinnat eivät kuitenkaan sisällä kuljetusta tai mahdollista maksutapakulua. Tuotteisiin sisältyy arvonlisävero 24 %. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. JaSieShop verkkokauppa pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.
Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.
Mikäli tuotteen hinta nousee ennen lähetyksen käsittelyä, tilatut tuotteet toimitetaan alkuperäisellä hinnalla. Jos tilaukseen tehdään muutoksia, määräytyy tuotteen hinta muutoshetken hinnan mukaisesti. Mikäli hinnat laskevat, toimitamme tuotteen automaattisesti uudella halvemmalla hinnalla.
Mahdolliset alennuskoodit on rajattu yhteen per asiakas ellei erikseen ole muuta mainittu. Alennuskoodeja ei voi käyttää aletuotteisiin eikä yhdistää muihin alennuskoodeihin ellei erikseen ole muuta mainittu.
Verkkopankit ja korttimaksut:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
​
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
​
Maksutavat:
​
Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku ja Jousto
Korttimaksaminen: Visa ja Mastercard
Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo ja Siirto
4. Toimitustavat
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan toistaiseksi vain Suomeen ja Ahvenanmaalle (Ota yhteyttä sähköpostilla).
​
Lähetämme tilaamasi tuotteet mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta, kuitenkin viimeistään kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää automaattisen tilausvahvistuksen lähettämisestä. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulut on kaikille paketeille 7,00 euroa. Yksittäisiä meikkipohjien näytteitä ja väripyöriä voit tilata kirjepostina, mutta mikäli tilaat muita tuotteita samalla, valitse paketti. Kotiputiikista haetuista tuotteista ei mene toimitusmaksua.
Tilauksen kuljetuksen hoitaa asiakkaan valinnan mukaan joko Posti Oy (Y: 0109357-9), Ärrä tai Matkahuolto Oy (Y: 0111393-9). Kuljetusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Postin, Ärrän tai Matkahuollon toimitusviivästyksistä emmekä toimituksen aikana kadonneista lähetyksistä.
Tuotteet voi myös noutaa Kotiputiikistamme, joka sijaitsee Rovaniemellä. Sovi noudosta erikseen sähköpostitse: jaana@jasie.fi tai puhelimitse: 040 754 4961.
JaSie ei ole velvollinen varaamaan muita saman tilauksen tuotteita asiakkaalle, jos yhden tuotteen saatavuus on huono tai sen toimitus viivästyy JaSiesta riippumattomista syistä. Asiakas voi vaihtoehtoisesti hyväksyä joko viivästyneen tuotteen jälkitoimituksen tai tilauksen/tuotteen perumisen. Jälkitoimituksen postikulut veloitetaan normaalisti, jos jälkitoimituksen arvo on alle 30€. Tilauksessa olevia tuotteita varataan enintään 14 päivää, minkä jälkeen tilaus perutaan ellei asiakas ole suostunut jälkitoimitukseen JaSien ehtojen mukaisesti.
Asiakas on velvollinen tarkastamaan lähetyksen 14 vuorokauden kuluessa.
Asiakas on vastuussa ilmoittamiensa yhteystietojen oikeellisuudesta toimituksen ja laskutuksen kannalta. Huom! Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tuotteen palautus/kaupan peruuttaminen. Noutamattomasta paketista veloitamme 20 € käsittelykuluna. Maksu kattaa osan edestakaisista todellisista postikuluista sekä käsittelyn ja pakkaamisen kustannuksista.
(Löydät lisätietoja toimitustavoista myös verkkokauppamme Toimitustavat-sivulta.)
5. Palautusoikeus
Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilauksen vastaanottamispäivästä lukien. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet.
​
Peruutusoikeus
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on tehtävä peruuttamisilmoitus ennen peruuttamisajan päättymistä (kuluttajansuojalaki 6:14). Peruutuksesta on ilmoitettava aina etukäteen mieluiten kirjallisesti sähköpostitse tai kirjeitse
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen esimerkiksi palautuskuitilla, että tavara on palautettu määräajassa. Palauttaja maksaa palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Huomioithan, että palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja jälleenmyyntikelpoisia. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehyitä.​ Palautettavassa tuotteessa tulee olla paikallaan kaikki tuotemerkinnät ja -laput.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan
-
Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
-
Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
-
Tilinumerosi
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoite:
JaSie
Töyrästie 5
96500 Rovaniemi
Puh. 040 754 4961
Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen. Asiakas vastaa mahdollisesta tuotteen arvon alentumisesta. Jos tuotetta on käytetty, tai muutoin asiakkaan toimesta tuote tai tuotteen pakkaus on muuttunut jälleenmyyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tuotteesta koko sen arvolla. Tuote on palautettava alkuperäisessä tuotepakkauksessaan.
Rajoitukset palautusoikeudessa:
Sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu.
Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi huulirasvat, huulipunat ja -kiillot sekä meikit.
Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Tuotteiden ja tuotepakkausten ympärille tulee laittaa pehmustetta.
JaSie ei ole vastuussa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta.
6. Tuotteiden vaihto
​
Tuotteillamme on 14 päivän vaihto-oikeus eli voit yhden kerran 14 päivän sisällä palauttaa käyttämättömät/avaamattomat ja myyntikelpoiset tuotteet. Lähetämme uudet tuotteet tilalle. Vaihdettaessa tuotteita uudet tuotteet postitetaan, kun vaihdettava tuote saapuu meille. Asiakas maksaa vaihdosta koituvat toimituskustannukset.
7. Takuu ja virhevastuu
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos lähetyksessä tullut tuote on eri kuin olet tilannut tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai se on kadonnut tai vahingoittunut tai tuotteita puuttuu, ilmoitathan siitä välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa meille sähköpostitse jaana@jasie.fi tai puhelimitse 040 754 4961, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.
​
Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Jos tilauksessa on vääriä tai viallisia tuotteita tai tuotteita puuttuu kokonaan, lähetämme korvaavat tuotteet ilman lisäkuluja sinulle. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle.
8. Reklamaatio
Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko kirjeenä tai sähköpostilla osoitteeseen
jaana@jasie.fi tai
JaSie
Töyrästie 5
96500 Rovaniemi
Kuljetusyhtiön edustajan pitää voida todeta vahinko mikäli lähetys on vahingoittunut kuljetuksessa - käytännössä vastaanottajan on kieltäydyttävä vastaanottamasta vahingoittunutta lähetystä tai vahingosta on otettava kuvatodiste.